י"ט בחשוון תשע"ד 23.10.13

צילום: דרור גרין

סיכום טיול וסיכום קבוצת המצווה

ביום חמישי האחרון ה-17/10 יצאנו קבוצת בני ובנות המצווה לסיור בירושלים, סיור שסיכם שנה:
בתחילת הערב פגשנו סופרת סת"ם ששיתפה אותנו בסיפור המיוחד שלה ואיך הפכה לסופרת סת"ם וגם לימדה אותנו על רזי המקצוע, ונתנה לנו להתנסות.
לאחר המפגש נסענו לשוק מחנה יהודה לאכול ארוחת ערב ומשם יצאנו לסיור ברחבי ירושלים. מבלי להרגיש גלשנו למאה שערים – ובאורח פלא עברנו בשער של עולם אחר ושונה, בשכונת מאה שערים. זו היתה חוויה מיוחדת במינה של לחזור אחורה בזמן.
כך גם אנו כקבוצה עשינו דרך ארוכה מכמה משפחות לקבוצה, שטיילה והתגבשה וביחד התחברנו קצת יותר ליהדות ולישראליות ולקהילת ניגון הלב.
אנחנו זוכרים את המפגש הראשון שהתקיים אצל משפחת בינדר ומשם להבדלה ולבניית קבוצה אצל משפחת מקלר; בחורף התארחנו אצל משפחת שאול ללמוד על בגדי תפילה ועם בוא האביב יצאנו ללקט-ישראל לתרום לקהילה ולאסוף מזון לנזקקים. למדנו גם על ראשית ההתיישבות בעמק בסיור אצל פיני שיבולי ב"מוזיאון מזרע הקטנה", טיילנו בגלבוע במסלול קסום, ולא נשכח את השבתות שבילינו ביחד בעליות לתורה ובעזרה לחברי הקבוצה.
אנו מודים לחן על שנה מדהימה מלאת חוויות, ולצוות המוביל של הקהילה, וכמובן לחברי הקבוצה - על שיתוף הפעולה והתמיכה לאורך הדרך.

כתבו: אביב (בתמונה) ולילך סעד (ראשונה משמאל, למעלה)

פתיחת קבוצת המצווה תשע"ד

במוצ"ש ה-26/10 בשעה 18:00 נפגש למפגש הראשון לשנה זו בבית משפחת שחר בנהלל (משק 20, טל' 04-6515403). מוזמנים בנות ובני המצווה (תשע"ד) והוריהם.
אנא הביאו אתכם דבר מאכל לארוחה משותפת.
להתראות!

...................................

בראשית ברא

"בראשית ברא" - של מיריק שניר, למכירה:
חדש, נשאר מקנייה שנעשתה לקבוצת המצוה, במחיר מציאה של 200 ₪.
לפרטים רוני שליב: rrshaliv@yahoo.com

מקבלת השבת היזרעאלית - תודות

אנחנו מבקשים להגיד תודה לכולכם, גם למי שתמך ולא יכול היה להשתתף ובעיקר למי שתמך והשתתף בקבלת השבת היזרעאלית ביפעת.
מעבר לכיף להיות ביחד הרגשנו שיש לנו שותפים בכל העמק וכך גם קיבלנו משוב מאנשים בקהילתנו.
ראינו שגם עם מעט הכנה אפשר לקיים אירוע משמעותי שאנחנו בטוחים שימשיך ויחזק את העשייה המשותפת.
בתקווה למפגשים דומים ושונים בעתיד.
הדס ורן רון, יפעת

"תתחדשי" - ראש חודש כסלו

"תתחדשי" בניגון הלב - חגיגת ראש חודש לנשות קהילת ניגון הלב ולשותפות לדרך

חגיגת ראש חודש כסלו תשע"ד
תתקיים ביום שלישי כ"ה חשוון 29.10.13 בשעה 20:00
במרכז יהודה הצעיר (מול המועדון בנהלל)
אשת החודש שלנו היא: ילתא (בעברית: אילה או יעלה)
בתו של ראש הגולה ואשתו של רב נחמן שבחרה לנקוט עמדה ולפעול גם במקומות שבהם ×”×™×” מצופה ממנה לשתוק.
לפי מיטב המסורת ולצד ההתחדשות הנכן מוזמנות להביא איתכן כיבודים מפנקים וטעימים. מחכות לכן בהתרגשות -
רעות המר והילה טוכמכר-משעלי

תאריכי המפגשים הבאים:
ר"×— טבת – 3/12/13  א' טבת (נר שביעי של חנוכה)
ר"ח שבט – 31/12/2013 כ"ט טבת
ר"ח אלול – 26/8/14 א' אלול

לפרטים נוספים ושאלות: רעות 050-6547680, הילה 052-2796783

ערב "חלומות להוריש" - 31.10 ביפעת

העבירו את ההזמנה לחברים ומכרים!

נעים להיזכר - כמה תגובות מערב "חלומות להוריש" בשנה שעברה:

שבתי הביתה אמש מלא כל-כולי בתחושה של לגעת בטוב, במרגש, במשהו שרק מי שהיו שם באולם ביפעת, יכולים יהיו להבין מה אני מספר...
עמק שלם, העסוק בשגרת יומו (האפורה - אך ההכרחית על כולנו) נשאר בביתו, בעת ששם, סמוך לביתם - הושט היד וגע... חוו מעטים מבניו רגעים מ ד ה י מ י ם של הכרות עם דמויות מרגשות עד דמע, נציגות חתך חברתי מבטיח, בעל חזון אדיר ועם מסר מאוד מיוחד: אפשר אחרת - אפשר גם כך. תודה על הזמן שעשית ש'עמך' כמוני יפקחו עיניים.

נחום
איזה ערב מרגש ומשובח לזכרו של יצחק רבין העליתם. בחרתם באנשי/נשות עשייה וחזון מדהימים, שהסרטונים שליוו את סיפוריהם, המחישו את עומק האמונה והנתינה שלהם לחברה שלנו, כל אחד ואחת בדרכו/ה.
קטעי המוזיקה והשירה נבחרו בקפידה ובוצעו לעילא ולעילא. והכל היה ערוך בטוב טעם (כולל עיצוב הבמה, דברי הקישור והקרנת מילות השירים), ומוגש באופן מכבד ומעורר התפעלות.
נבצר ממני להישאר למעגלי השיח אבל ×–×” רעיון מבורך ומתבקש מאין כמוהו לערב שכזה. יישר כוח והמשך עשייה עשירה וברוכה כתמיד. שלך בהמון הערכה והוקרה.

תימי קיט
אתמול היה מאורגן להפליא, הסאונד עבד, הבמה הייתה נינוחה ומזמינה, השילוב של עבודות האמנות עם עלי הסברס היו הברקה מצוינת, בקיצור זה עבד. אבל, מה שעבד בשבילי הכי הרבה, הייתה העדינות של הערב, הצניעות שנכנסה בדלת רחבה אל הבמה שהייתה מוארת באור שקט והיכולת המופלאה של כל אחד ואחת מהדוברים שבחרתם, לגעת בכולנו. כחוט השני, זה עבר מאחת לשני, והתיישב בלב של כולנו.
פנינה ענקית במחרוזת הערב הייתה המוזיקה. פשוט ×  פ  ל א. רצינו עוד שירים. איזה קולות איזה צלילים ...

ציפי בנציון

איחולים וברכות

לדרורית ויוסי עינב להולדת הנכד השישי - בן להד ודפי.

להתראות בקבלת שבת "חיי שרה" בשעה 18:00

צילום: דרור גרין
עורכת האיגרת: אושרית רז אפנר 052-3748542 oshritraz@gmail.com
צוות מרכז: שי זרחי 052-2274031 shayzarchi@gmail.com  חן בן-אור צפוני 052-2809704 tsfoni@gmail.com
ביני תלמי bini_t@oranim.ac.il 052-2353369  דרורית עינב 050-4234359 droriteinav@gmail.com
דני די קסטרו 054-7776282 dclaudio@zahav.net.il
לאיגרות הקודמות
Copyright © 2013 ניגון הלב, כל הזכויות שמורות.