Copy
Beste KWD-er,

Wat een zomer...! Vorig jaar zat ik in augustus al in een soort winterdepressie, die alleen voorkomen is door een late vakantie in Zuid Italië. Nu lijkt het alsof we er al 2 zomers op hebben zitten en we hebben de nazomer nog tegoed! Uiteraard ben ik me bewust van de schaduwzijde met extreme droogte en andere crises die aandacht en actie vragen, maar we werken allemaal keihard en laten we er vooral ook van genieten.

En genieten doen we. Zoals elk jaar heb ik weer de KWD-vakantiekaart samengesteld met ieders vakantiebestemming, -foto's en -ervaring. Super leuk om te zien hoe iedereen op een eigen manier hier een mooie ervaring van maakt. Bijzonder was de zomertoer van ons FLP, waar je een impressie van krijgt. En Sabine geeft een vooruitblik op het KWD Zeilevent over 2 weken.

Ons jaarlijks cadeautje aan onze klanten en relaties is de KWD Vakdag met dit jaar een bijzondere rol voor ons Vakblad. Achter de schermen is en wordt hard gewerkt aan de Vakdag, die al over 4,5 week plaatsvindt. Ieders hulp is hard nodig om er weer een succes van te maken. Pak de handschoen op, en meld je aan bij de organisatoren.

Verder in deze zomereditie een update van Fred over de werving, Siu en Marcel die zich aan ons voorstellen, Koen die ons allemaal meeneemt in zijn bolide (zo nodig letterlijk), en Dennis die de effecten van KWD's laatste radiospot met ons deelt.

Ik hoop dat jullie de Papyrus met veel plezier zullen lezen! Reactie en tips zijn altijd welkom.

Eugène Penders
Masterchefs
Dinsdag 4 oktober is het zover, de 16de KWD Projectmanagement Vakdag met als thema “Een kijkje in de keuken bij KWD”. Gasten kunnen kiezen uit maar liefst 13 break-out sessies van KWD-collega's over onze mooiste projecten, opdrachten en ervaringen. Zeezeiler Roy Heiner en meesterbakker Robèrt van Beckhoven zijn de keynote speakers.

De voorbereidingen zijn uiteraard in volle gang. Als KWD organiseren wij de vakdag helemaal zelf, dus met elkaar. Ieders hulp is welkom en ook nodig, dus reageer op onze mailtjes en meld je aan! De vakdag is immers iets wat we met elkaar tot een succes maken!
Zorg voor een volle zaal
Geen masterchef zonder een volle zaal met gasten... Nodig jouw klanten en relaties uit voor dit cadeautje van KWD. Laat hen meegenieten van dit leerzame en sfeervolle event, waarbij ze zien wie wij zijn en wat we allemaal doen en kunnen. Er is nog genoeg ruimte.

Kijk voor meer informatie in de laatste mail van PMVAKDAG.

Neem deel aan de proefsessies
Voordat de gerechten worden voorgezet aan de gasten worden ze eerst gekeurd door fijnproevers. Neem deel aan de proefsessies in september en geef je tips en andere feedback aan onze 13 chefs. Meld je aan!

Personeel gezocht
Op de dag zelf levert iedere KWD-er zijn of haar bijdrage om het evenement soepel en professioneel te laten verlopen. Reageer op Patrick's mail van 20 augustus welke 3 vacatures het best bij jou passen, zodat we daar rekening mee kunnen houden.

Bij voorbaat al dank voor ieders hulp en op naar een prachtig evenement.

Patrick en Ton
Wat een leuk initiatief van ons FLP. Een persoonlijke 1-op-1-ontmoeting met iedere KWD'er zonder agenda of voorgedefinieerde doelstelling.
Luuk en Louis

Louis en Luuk maakten een forse zomertoer-wandeling bij ons kantoor. Ze kennen elkaar sinds Luuk in 2006 bij KWD startte. Een goed gesprek over heden, verleden en toekomst bij KWD. Door de vele gespreksstof moesten ze snelwandelend (32 graden) terug naar kantoor wegens andere verplichtingen.
Fred en Eugène
Eugène's roots liggen in Zuid Limburg en de heuvels en Veluwse bossen van Heveadorp roepen goede associaties op. Onder genot van een Limburgse Kersen-rijstevlaai was het leuk en goed om ongedwongen een persoonlijk gesprek te voeren over KWD en hoe we dat persoonlijk ervaren.

Peter en Frederik

KWD Zomertour Almere (Floriade) was een boeiende ontmoeting op een bijna lege Floriade. De kabelbaan en rust deden denken aan het KWD ski-weekeinde (was ook de reactie in de KWD App-groep) maar 30 graden voelde toch anders! We spraken over KWD, wat ons bezig hield en de opdracht.
Duurzame groei - update Werving
Het gaat eigenlijk wel goed met werving op dit moment. Sinds 1 januari hebben we inmiddels 8 nieuwe collega’s mogen begroeten: Hein, Hanneke, Angelique, Lianne, Koen, Siu, Mert (per 1/9) en Marcel (per 10/10).

Sinds - zeg - juli is de funnel flink gevuld. We hebben het best druk met gesprekken en het doen van aanbiedingen. We zijn dan ook blij dat het team dat de ‘2e gesprekken’ doet, flink groter is geworden. Dat geeft net een beetje meer speling.

We liggen nog iets achter op het schema dat we voor onszelf in gedachten hebben, dus de oproep aan alle KWD’ers om nog eens goed in het eigen netwerk te kijken en potentiële nieuwe collega’s aan te melden blijft onverkort van kracht!

Fred

Siu Luc
Na 1,5 jaar projectmanagement ervaring opgedaan te hebben bij een start-up ben ik 1 augustus begonnen bij KWD als Nexter. Ik sport graag in mijn vrijetijd. Zo boks ik drie keer per week en fitness ik ernaast. Ik geniet van activiteiten zoals stedentrips maken, uit eten gaan en op het terras of aan een bar zitten. Binnen KWD wil ik mijzelf ontwikkelen en een impact maken met resultaten voor de organisatie en voor klanten.

Marcel Geraads
Hoi! 10 oktober begin ik bij KWD. Met mijn vriendin Elvire woon ik in Rijswijk. In mijn vrije tijd doe ik fitness, hardlopen, veel lezen en bestuurswerk voor D66 Rijswijk. Ik kook graag voor mijn vriendenclub om samen te genieten met een wijntje en een goed gesprek. Elvire en ik wandelen graag in de natuur. Ik hoop jullie snel te spreken en verheug mij op de mooie opdrachten voor KWD.
KWD Zeilevent
Op 15 september vertrekken we om een middag te gaan zeilen op het IJsselmeer aan boord van Zeilklipper Twee Gebroeders.
Na de corona-luwte van afgelopen jaren hebben we de vakdagen- en evenementenplanning herschikt en wilden we graag een nieuw evenement organiseren. Geen tweedaagse vakdag met inhoud of alleen een diner, maar een gezellige, actieve dag samen.
Half september is een ideaal moment om bij te praten na alle vakanties. Zo kunnen we nog wat extra energie opdoen te midden van water, wind en zon. Bijgepraat en opgeladen zijn we daarna helemaal klaar voor de tweede helft van 2022!

Sabine
Een andere invulling van een oude traditie
Elke oktober staat de externe vakdag met goede keynote speakers en veel eigen inbreng op de agenda. Traditionele uitsmijter is de feestelijke presentatie en uitgifte van ons nieuwe boek aan de bezoekers. Dit jaar kunnen we de bezoekers helaas niet op een nieuw boek trakteren, maar Patrick, Luuk en Ronald hebben samen met Leo Klaver een prima alternatief gevonden.
Bezoekers van de Vakdag krijgen een bijzondere editie van het KWD Vakblad mee naar huis. Ook in dit vakblad vertellen deze collega-sprekers hun verhaal over hun aanpak, de mensen waarmee ze samen de strijd aangegaan zijn, ontstane situaties en oplossingen, en uiteraard het resultaat.
Bart, Barry, Dennis, Fred, Heert, Luuk, Jaap, Jack, Mathijs, Mels, Paul, Sabine, Saskia: dank voor jullie mooie verhalen die in oktober het licht gaan zien.

Ronald
Skoda Octavia Combi 1.6 TDI Greentech Ambition
Ons wagenpark is een afspiegeling van onze diversiteit als KWD'ers. Na de Abarth 124 van Jaap neemt Koen ons mee in zijn verwachtingen en ervaringen met de Škoda Octavia Combi...
Toen ik hoorde dat er een Octavia beschikbaar voor mij was, stond ik niet meteen in mijn handen te klappen van vreugde.

Maar na wat ritjes moest ik al toegeven dat hij wel lekker rijdt. En toen kwam ik erachter dat werkelijk alles in deze auto past!
We zijn bezig met de kamer voor de kleine die op komst is. Regelmatig maken we ritjes om meubels op te halen en... niets is te groot! Ook de fiets is al meerdere keren in de auto geschoven.
Ik kan niet anders meer zeggen dan dat ik stiekem fan ben geworden van de Škoda!

Koen
Effect van de radiospots
Tijdens de Tour de France hebben we weer een KWD-radiospot in de ether geslingerd, ditmaal met Patrick in de hoofdrol! Heeft zo'n campagne dan ook effect op bijvoorbeeld de bezoekers van onze website(s)? Dit volgt het online team op basis van metingen.

Hieronder zie je eerst de statistiek van de algemene site (kwdrm.nl) over de maand juli. De grafiek toont de page views van juli (blauw) versus de maand ervoor (oranje).

Overall zien we hier weinig verschil ten gevolge van de radiospots, ook als we bijvoorbeeld kijken naar nieuwe gebruikers (in beide maanden ruim 1.800).
Echter, bij de werkenbijkwd-site zien we wel duidelijke verschillen. De grafiek toont een duidelijke toename van de pageviews. Het aantal nieuwe gebruikers schiet omhoog van 195 naar bijna 500!
We kunnen deze trendbreuk niet met statistische zekerheid toeschrijven aan de radiospot, maar het lijkt wel de meest logische verklaring! Toekomstige campagnes zullen we blijven monitoren en de resultaten met jullie delen.

Dennis
Nog een traditie is het jaarlijkse overzicht van vakantiebestemmingen in deze zomereditie. Met dank aan jullie hoge response (n=43) is dat gelukt. Ook dit jaar vliegen we weer de hele wereld rond.

Click op het plaatje hieronder om de wereldkaart (Google Maps) met onze vakantie-bestemming, foto's en -ervaringen 2022 te bekijken. Uiteraard kun je in- en uitzoomen. Als je op de symbooltjes klikt, zie de onderliggende gegevens en foto's.
4 collega's vertellen hieronder meer over hun vakantie-ervaring 2022.
David

Rondreis in Noorwegen: wandelen op rotsige hoogvlaktes, rijden door uitgestrekte naaldbossen, varen door de fjorden. Wat een ongerepte omgeving met imposante watervallen en eeuwige sneeuw. Als afsluiter voor de kinderen via Legoland (DK) terug.

Brigitte

Back to basics in Zweden.
Lekker traag voortbewegen in een kano met volop tijd om te genieten van de prachtige meren.
Overnachten op een van de vele eilandjes met elke dag een andere plek. Heerlijk genieten van het onderweg zijn!
Mels

Dit jaar eens níet duiken met walvishaaien of fietsen in Bangkok, maar koraalriffen, witte stranden, diepblauwe zee, palmbomen en de koloniale hoofstad in de Dominicaanse Republiek. Genoten van een strandvakantie en onze ToDo-list qua boeken weggewerkt.

Peter vD

Voor 2e jaar deze camping in Zuid Frankrijk: speeltuin, tafeltennistafel en (glijbanen in) het zwembad. Met Liam en Levi heb je een actieve vakantie! 's Avonds gezellig naar restaurants in omliggende plaatsen. Dagtrip Barcelona inclusief stadion van FC Barcelona en de Ramblas.

view this email in your browser
Copyright © 2022 KWD Resultaatmanagement, All rights reserved.

Want to change how you receive these emails?
You can update your preferences or unsubscribe from this list.